Corona heeft ons al 10 maanden in de greep. Van een intelligente lockdown wijzigen de do’s and don’ts zich elke paar weken. Dus veel thuiswerken, niet uit eten, geen bioscoop, dierentuin en museum bezoeken.
Geen vrimibo noch praatjes bij het koffiezet apparaat.
MAAR WEL
Diverse bedrijven, instellingen en organisaties vragen me om iets lekkers en leuks in elkaar te organiseren. Dat wisselt van zonnebloem pitten (die hopelijk mooi gebloeid hebben) en pompoensoep- naar borrelpakketten. Inmiddels zijn we bezig met Sinterklaas letters, heeeeeeel bijzonder verpakte kerstpakketten en oliebol dozen.
Een hele leuke was het tompouce pakket. De ‘deelnemers’ kregen 2 dagen voor de teams sessie het pakketje binnen en moesten hun eigen aanvulling aan de tompouce geven. Een zakje met chocolade drops om gezien de buitentemperatuur je eigen warme chocolademelk te maken. Mijn leuke toevoeging was nog dat de manier waarop je je tompouce eet bevestigend is voor je karakter….. Het full color kaartje met kleine tompouces met een persoonlijke tekst op de achterkant maakte het pakket af.
Het vegetarische borrelpakket bevatte veel regionale producten en de persoonlijke toutch was een Tony Chocoloneley letter. De eerste letters van de voor- en achternaam.