Helaas, geen eind goed al goed en zonde van al die energie…

sneeuwvlokje    

Zomaar door de week zonder enige aanleiding een oude dame een bosje bloemen via een internetsite laten bezorgen.
Ivm de sneeuw boeket met de naam Sneeuwvlokje besteld: witte tulpen met groen vulspul.

Binnen een half uur na de bestelling werd ik gebeld, de plaatselijke bloemist had geen witte tulpen, of de bestelling aangepast mocht worden in paarse OF roze. Gassie, niet voor niets wit uitgezocht, maar goed, doe dan maar roze.
Hoe leuk is het om een paar uur later een heel vrolijk belletje te krijgen waar heb ik het aan te danken, het is geen verjaardag, noch herinneringsdag…. wat een verrassing!

Een paar dagen later mocht ik het boeket ‘bewonderen’.
Wat een verschil tussen het bestelde witte boeket met groene takjes (zal niet de foto van de site plaatsen) etc en het bonte bosje, waar notabene ook nog eens witte tulpen in zaten. Voordeel van een mobiele telefoon, foto genomen.
Direct bij thuiskomst de klacht met gedownloade foto van de site en de foto van het afgeleverde boeket aan het info@ adres gemaild.
Dat er zondag geen reactie kwam is logisch maar maandag noch dinsdag noch woensdag.
De facebook pagina opgezocht met de melding Herma Wacht Op Antwoord. Daar werd wel direct op gereageerd, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. En ja hoor mr. X mailde dat het boeket was afgeleverd. Ja, DAT was bekend… Dus de originele mail maar weer opgezocht en weer gemaild.
En paar uur later een belletje van een irritante dame die nog maar eens vroeg wat er dan aan de hand was…. AH, u heeft iets besteld en dat niet ontvangen? YEP ! Ik geef het aan mijn collega mr. X door en hij belt u terug.
Geen belletje maar een mailtje dat het heel vervelend was en of ik een tegoedbon wilde of een excuusboeket?
Ik wil graag bezorgd hebben dat wat ik besteld had. De volgende dag een mail met het bericht dat het boeket die dag afgeleverd zou worden.

Helaas, het is een heel fraai boeket geworden, maar GEEL.

  • fraai uitgebreid wit tulpenboeket besteld
  • wit niet op voorraad, roze OF paars
  • gewijzigd naar roze
  • fleurig eenvoudig boeket geleverd, roze, paars, geel, WIT
  • mail
  • mail
  • bel
  • mail
  • mail
  • mail
  • fraai GEEL tulpenboeket geleverd.
  • mail
  • wordt vervolgd……

Het voelt een beetje als een witte Volkswagen Passat besteld, gewijzigd in een roze Passat. Een mondriaan kleurige Polo wordt geleverd die vervolgens met een gele Passat wordt verexcuseerd. Denk dat dit verhaal wel landt…..

Uiteraard kan er iets fout gaan, maar reageer snel en los het op !

Conclusie : in het digitale tijdperk is snelheid en betrouwbaarheid maar zeker ook kennis van zaken mega belangrijk.
En ALS je faalt staan er diverse concullega-sites in de starthouding.