Service? Dat weet je pas als je het ervaart. Chapeau RaboBank Woudenberg-Lunteren!

Net als een computer en een auto moet een printer het gewoon doen.
Voor een vervangsessie van Johan van Eck van JB Tech in Veenendaal bij BNI Handel en BNI Ravel had ik ‘s ochtends voor het ontbijt bij t Pakhuis in Ede pas inspiratie om een klinkende 1 minuut presentatie in elkaar te zetten. NET toen ik wilde printen was de magenta toner op… Nee, hij was natuurlijk allang op maar door op een knop te drukken kun je ook de laatste micro’s toner nog gebruiken. Maar niet getreurd, had nog een reserve. Dus snel vervangen en PRINT !
Er gebeurde echter noppes…. oude er weer in maar ho niets dus op=op. Dus de pen in de hand genomen en uitgeschreven.. Na de sessie direct langs Staples gegaan om een nieuwe te halen. De verkoper zag bijna direct dat ik een PM Photo Magenta had en niet de normale Magenta… Hij zei : problemen zijn er om opgelost te worden, gaat u maar winkelen dan zal ik een credit alvast voor u uitdraaien…………. WAUW!

RaboBank Woudenberg-LunterenVervolgens kwam ik er achter dat een overschrijving naar het buitenland niet was aangekomen… verdraaid dat is vervelend, leverancier zat op het geld te wachten. Om 19.30 lekker naief de RaboBank Woudenberg-Lunteren gebeld en de telefoon werd opgenomen. De dame begreep het probleem en zou het uitzoeken. Een paar minuten later meldde ze dat het bedrag was afgeschreven en waarschijnlijk in het buiteland bij de betreffende bank op een tussenrekening stond. Ze zou een bevestiging mailen binnen een paar minuten dat ik aan mijn verplichtingen had voldaan.
Kijk dat is pas service ! En echt een compliment waard.

De medewerkers van de RaboBank Woudenberg-Lunteren hebben geen serviceafdeling maar een zeer servicegerichte mentaliteit !