Een paar dagen meer of minder, who cares, I DO !!

Aanvraag van 1 van mijn trouwste relaties. Direct bij 3 verschillende leveranciers info en foto’s etc opgevraagd.

Allen reageren lekker snel… #not.

Echter binnen 3 dagen zijn de verschillende offertes verwerkt en doorgemaild.
Met de nadruk welke van de 3 mijn favoriete leverancier is qua betrouwbaarheid, meedenken, kwaliteit etc. Daarbij : hij is zeker niet de goedkoopste.
Reactie klant: doe van deze laatste maar 2 van de 3 monsters.
Inmiddels een week verder en ik had al 3 keer ingepland de monsters af te geven, weer ff bijkletsen en een contactmoment.
Echter de monsters hebben wat vertraging… ik BAAL. Geef door aan klant dat ze ze medio volgende week kan verwachten. Krijg een reply: super, dank voor je snelle en inhoudelijke reactie.
Tja, soms maken een paar dagen meer of minder niet zo veel uit, maar

  • snelheid is 1 van mijn beste eigenschappen
  • ongedurigheid 1 van mijn slechtste….

Wordt vervolgd !