Bij een schilder is het schilderwerk niet echt lekker.



Op een enkele uitzondering na worden kadootjes en relatiegeschenken op het aller, aller, allerlaatste moment uitgezocht.
Ik zucht nog wel eens, je weet toch tijden van tevoren dat er een festiviteit aan komt?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA en dat zegt zij…………..

Bekenden hebben op 11 februari een tweeling gekregen en op de uitnodigingskaart stond de babyborrel, 3 maand later al genoemd.
En wat schertst mijn verbazing, de dag ervoor bedacht ik nog geen kadootjes te hebben georganiseerd.
Geboorteberen moesten het worden maar net als de vorige keer (jaja, ik die ezel) wist ik wel dat dat niet binnen 24 uur gesjeft kon worden, maar ach, eigenwijs toch maar gebeld. NOP lukt niet.

Dan maar op internet zoeken, vinden en bellen. Maar geen van de 3 belletjes werd beantwoord. #FAIL webshops.
Dus de uitkomsten van het onderzoek naar webshops werd vwb deze categorie bevestigd, maar dat terzijde.

Toch belde 1 van de dames nav nummerherkenning terug en heeft me met diverse adviezen als lettertype en -kleur, niet met Ideal betalen maar bij vooruitbetaling, neem deze beeruitvoering en niet die andere, vergeet de geboortedatum niet…. door het bestelproces heen gesluisd.
PFFFFFFFF nu weet ik ook weer wat mijn klanten moeten doorstaan voordat ze hun gewenste artikel ueberhaubt hebben besteld. Wel s goed om bij jezelf een bestelling te plaatsen om de klantvriendelijkheid nog eens te testen.
Nancy bevestigde de shirtjes van de beren DIRECT te borduren en de beren ‘s middags op te sturen zodat ze de volgende ochtend uit de postbus gevist konden worden. Uiteraard in geschenkverpakking.

Chapeau Nancy Rossel van kraamkadometbabynaam . DAT is service, je hebt er een vaste klant bij. Eentje die er de volgende keer niet weer een spoedje van maakt….. maar ik ben bang dat ik daar nog slechter in ben dan mijn relaties.