Service krijg je er gratis bij.

Een aanvraag van Wouter Schouls van Case Communicatie uit Ede.

Ik ben voor een van mijn relaties op zoek naar een transparante pen, zwart-rode bedrukking en hij moet rood schrijven.
Die pen was snel gevonden, klant blij, Wouter blij, ik blij.

Echter bij levering, ik ben een controlfreak, bleek dat ze blauw schrijvend waren.
Omwille van de snelheid heb ik de producent gevraagd de vullingen naar mij te sturen, ik zou ze zelf wel om wisselen.
Na 3 dagen waren ze nog steeds niet binnen, weer gebeld: 2e doosje zou direct verzonden worden.

Klant bleek zeer tevreden want binnen no time wilden ze een tweede levering. Wel een kritische noot: een paar pennen schreven niet, toch een eerste vereiste van een pen.
Oplossing was dat ik ze allemaal zou testen.
Service he!
Binnen 2 weken werden ze afgeleverd.
Eerst even testen dan afleveren, had toch een ritje naar Ede gepland.
Echter blauw……
Dus weer een doosje vullingen asap laten komen. Ze omgewisseld en alle pennen stuk voor stuk getest.
Alle pennen schreven!

Dit is mijn standaard serviceniveau, service is my middelname!

Written by

Na Mavo, Havo, jaar als uitwisselingsstudent in de VS, 3 jaar HTS en diverse opbouwende functies ben ik in 2002 met Kado-unieK gestart. Mijn sterkste kant is na een 'doorzaag'gesprek een toepasselijk weggevertje voor een beurs of een passend relatiegeschenk voor te stellen, te regelen en te leveren.

No comments yet. You should be kind and add one!

The comments are closed.